Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Jun 16, 2013

Wedding Review : Inai

Inai!!
Inai dan kahwin memang wajib. So saya just pakai inai daun yang dipetik dr pokok inai rumah semawik saya iaitu cik putaq dan inai ni ditumbuk sehalus dan penuh kasih sayang oleh sepupu saya cik nazurah..hahahaha best kan. Haa dan inai yg telah siap ditumbuk selumatnta ni di sapu ketangan oleh adik sy. 
Sy pakai inai ni waktu mlm nak sebelum tidoo... untuk elak kan daun inai nih bersepah kt cadar kan.  Al maklum lah kalau dah tido xtau laa apa aksi masa tidoo tu kan.. maka sy mintak adik balut la jari pakai plastik dan seal dengan salotape. pakai inai jam 3pg dan jam 6 pagi jari tgn berdenyut mintak nafas..ketat sgt laa haii di seal nya sampai blood pom blank.. even pakai just 3jam saje..tp warna nya begitu mengancam.


Simple jer.. saya just pakai inai kt jari.. saya xbuat pom ukiran inai ape sume tu.tak suke!
 Less is better right.

No comments: